Tuesday, August 08, 2006

المعنى في كرش الشاعر

و كما قال الأخ العزيز الليمبي
اجي أقول أقولك ... فـ بسكــت ماقلش

18 comments:

Nerro said...

هي ايه الحكاية اليومين دول يا ديدو...كلنا عايزين نقول بس بنسكت!!

Dido's^^^ said...

lol :)
مش اليومين دول بس يا نيرو
It's an ever lasting situation ...
جربي تعدي كل الحاجات اللي نفسك تقوليها و مابتقوليهاش كده
هتتفاجئي جداً

Aladdin said...

:)

Tara said...

لو كان الكلام ينفع كنا قلنا

Dido's^^^ said...

aladdin ..
:):):):):) جت على الجرح ولا إيه

tara ..
على رأيك والله .. الكلام ممنوش فايدة

Nerro said...

أخرااااااابي!!! دول طلعوا حاجات كتير قوي:(

Abdou Basha said...

قول يا لمبي قول وميهمكش
الكلام ببلاش
لحد دلوقت

جميل يا ديدو
على فكرة حاسس ان الليمبي مزدهر اليومين دول .
:)

karakib said...

و علي رأي المثل لما واحد قابل صاحبه قال له هوبا بالا لا قام قاله النانا في التيتا
قام قاله يالا بينا و مشيوا سوا ...
------------
اللي يربط في رقبته حبل الف من يسوقه
------------------------
انتوك

Aladdin said...

لأ دي بس ابتسامة تعليقا على "فكرة" الاقتباس من "اللمبي"!!!

تحياتي

Tara said...

وينج ياديدو ؟

مشتاقين

Lasto-adri *Blue* said...

كل الحوارات تبنتهى باثبات نظرية واحدة
يستحسن مانقلش

Dido's^^^ said...

tara :):)
شكراً على السؤال .. أنا كمان مشتاقة كتير .. حالة هدوؤ و صمت ليس إلا يارب تخلص سريعاً


lasto adri
اتفق تماماً .. أمال أنا بسكت ماقلش ليه ! ؟

change destiny said...

سعات الكلام بيسكت

Anonymous said...

Hello. Good day
Who listens to what music?
I Love songs Justin Timberlake and Paris Hilton

ahmedthatsit said...

to2 to2 to2, Mr Lemby howa el 2al "el Geneeh 3'lab el Karneih" ya 2anisa.

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

Anonymous said...

Once you get it the regatta's central arrangement, you can play Texas confine 'em and unbroken some of its variants. Texas Holdem is an tranquil plot to learn, upright recalcitrant to master. The "mastering" part is the costly part, requiring office and practice. This website offers lots of articles and tools to get you started on the studying. You can office practically all you want destined for disencumber in online poker rooms.

midi haytham said...

شركة تنظيف بيوت الشعر بالرياض
شركة تنظيف واجهات حجر بالرياض
شركة مكافحة الفئران بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة نقل وتغليف عفش بالرياض
مستودعات لتخزين وحفظ الأثاث بالرياض
مكافحة صراصير المنزل
مكافحة صراصير المطبخ
حل ارتفاع فاتورة المياه
شركات العزل الحراري
شركات عزل مائي
شركة تنظيف الاثاث بالرياض
تنظيف انتريهات
شركات تنظيف الستائر بالرياض
شركة تنظيف كنب بالرياض
مكافحة صراصير الخشب
شركة مكافحة الصراصير بالرياض
نقل اثاث رخيص
شركات مكافحة القوارض
اسعار نقل العفش بالرياض
كشف تسرب المياه الكترونيا
تهريب الحمامات والمطابخ
مكافحة حشرات الفراش
كشف تسربات المياه بدون تكسير